CSPRO, suite de screen shot (9Octobre)

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N'est pas ouverte pour d'autres réponses.

GUMBAL

💎💎💎💎💎
MISE A JOUR Sunday December 31st 5:05AM GMT

Voici une petite information de plus de la part d'Alex Garfield :

En gros, la semaine prochaine, une grosse nouvelle sera présente ! (En éspérant que cela soit enfin la bonne)

After several weeks of downtime due to some minor hosting issues, we've been able to successfully resurrect the site, and it's back to full functionality. We're currently working on finishing up several community features, most notably voting and Q&A, which will become integral to CSP's success as we move forward with the project.

Speaking of moving forward with the project, CSP is most certainly not "dead," as people have been posting on the forums. While we value keeping in contact with the community, it is an official policy of ours not to post on forum threads, with very few exceptions. We prefer to maintain contact with the community through CSPromod.com, and now that it's back up, our window of contact has returned. So please continue to post on the forums frequently, as we do pay attention to them very closely. Again, voting and Q&A features will be added as soon as possible to allow for further community involvement.

Lastly, we have a very big announcement coming up, which will be released next week. So make sure to pay attention to CSPromod.com for all the details! Once again, we thank all of you in the community for your continued support.

Alex Garfield
Executive Director
Counter-Strike Professional Modification
Sunday December 31st 5:05AM GMT

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Voila encore 3 nouveaux screens et un message :

Today, we're happy to bring you all some more visual updates from the CSPromod project. We've been making some great progress recently, particularly in the mapping department, in which we now have completed preliminary versions of all four primary maps: csp_inferno, csp_dust2, csp_nuke, and csp_train.

The focus, as far as mapping goes, will now be directed to sprucing up the visual complexity of the maps (of course, without altering any gameplay-relevant aspects). Several months ago we brought you some screenshots of our second revision of csp_inferno, and today we're happy to bring you some captures from our third revision. Enjoy!




 

cyse

Elite
wahou, ça a l'air sympa
 

kook

still pro
merci beaucoup !
 

_m0uli

Mouscron
bof que meme on est habitué aux images de la 1.6 =]
 

real007

Dad of Twins
pas mal quand même... ;)
 

XOU_

🎲🚲 coffreduludiste.be
Et au niveau des dates, t'en sais pas plus GUM ?
 

xedRa

espion
Mouais
 

k o D

Elite
On attend quand même la version jouable ^^
 

Vinchy

Touriste
k o D a dit:
On attend quand même la version jouable ^^
Et à l'allure où ça avance, ce n'est pas pret de sortir :-(
 

Ser!al

Elite
C'est vrai que ça a l'air sympatoche, histoire de dépoussiérer ce bon vien cs 1.6 que nous aimons tous :cool:


A quand est prévue la sortie de ce nouveau cs?
 
1er
OP
GUMBAL

GUMBAL

💎💎💎💎💎
Xaeron a dit:
C'est vrai que ça a l'air sympatoche, histoire de dépoussiérer ce bon vien cs 1.6 que nous aimons tous :cool:


A quand est prévue la sortie de ce nouveau cs?
ils l'ont dit, pas de date précise, simplement, qu'ils ésperent pouvoir le voir utiliser dans les 'events 2007'
 

Tweek

je t'affone !
j'ai hate : )
 

XaTan

Elite
Mon dieu! Pourvu qu'ça dure!
 

kaRma

Drink Fast Corp.
Ca pourrait me donner envie de recommencer cs ca :-D
 

sANCHEZ_-

POKERPADAWAN
C'est vrais que l'ombre irl ne suit pas les courbes du sols ... (ici une rigole :/) alors en dehors des feuilles non representée ...



Ceci dit, c'est joli oui, mais il devrais bosser sur une version jouable plutot que des screens ^_-
 
F

Fx07s

ex membre
kaRma a dit:
Ca pourrait me donner envie de recommencer cs ca :-D
je m'suis dit pareil ;-D
 

Tronyx

Elite
Super beau en tout cas !
 

spinerz

Touriste
ça à l'aire d'être pas mal du tout :)
 
S

ShEeRtIiI.14

ex membre
roh il y aura 4 versions cs now :-( menfin ...j attend ...
 
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