[DEMO] Soldner : Secret Wars

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Elite


Voici une démo multijoueur de Soldner, vous proposant des combats immersifs et violents dans des environnements d'une flagrante qualité graphique. Que votre victoire soit pleine (on se croirait dans Rahan).





























DEMO US MULTIJOUEURS (Version 1)



DESCRIPTION

Sortie le Mercredi 05 Mars 2004, la demo multijoueur, version US propose deux cartes ainsi que de nombreux équipements présents dans la version finale du jeu.

Voici le contenu de cette démo :

Deux cartes:
- Cold Winter (contient des jets - 16-32 joueurs)
- Riverside (contient des hélicoptères - 16-32 joueurs)

Trois modes de jeu:
- Mode Conquête - Il s'agit d'une variante de la "Capture de drapeau", le but est de capturer toutes les bases ennemies. Une fois ces bases capturées, les drapeaux changent de couleurs. Les points sont déduits à l'équipe qui a le moins de drapeaux ou de bases. Une fois qu'une des équipes n'a plus de drapeaux à défendre ou que le temps est écoulé, la partie est terminée.

- Mode Team Deathmatch - Un des modes les plus simples. Les équipes se battent contre d'autres, et les coups sont comptés pour chaque équipe.

- Mode Libération d'otages - Une équipe détient des otages PNJ (Personnage Non Joueur ) tandis que l'autre tente de les sauver et de les escorter vers un lieu sûr. Si une des deux équipes élimine un otage, elle reçoit une pénalité.

Tous les équipements:
- Kit Infirmier
- Kit ingénieur
- Kit de Demolition
- Kit de Commandement
- Kit de Sniper
- Viseur IR (Infra-rouge)
- Viseur Nocturne
- Gilet Par-Balles

Armes et véhicules :
- 3 pistolets
- 17 mitraillettes ( Lance-grenade, fusil sniper, mitraillette ... )
- Toutes les grenades
- 4 lanceurs de grenades
- 13 vehicules tout-terrain
- 6 vehicules blindés
- 8 avions de combats
- 2 avions de chasse



TELECHARGEMENT

Voici une liste des différents liens connus pour télécharger la démos us :

http://www.fileplanet.com/files/130000/139177.shtml
http://www.3dgamers.com/games/soeldner/

DEMO US MULTIJOUEURS (Version 2)



DESCRIPTION

Suite aux nombreux problèmes de connexion survenue avec la sortie de la première version, les développeur ont décider de sortir une deuxième version ou ces nombreux problèmes se verrait effacé.

Toutes la caractéristique sont exactement celles de la première versions, seul les bugs ne sont plus là (du moins il paraît), dont voici les modifications (en anglais) :

Major Fixes:
• Overall number of worldwide simultaneous players has been substantially increased. More servers are now available for players to access.
• Fixed crash bug caused by crypter code
• Fixed crash bug caused by refresh rate overrides of some drivers
• fixed crash when portal disconnects player while playing
• fixed crash if you die while throwing a grenade
• fixed some problems with Win98
• New soldier collision code which fixes several problems
• A lock icon has been placed next to server names, indicating that server is password protected.
• serverlist gets pinged faster (note: “xxx” means server has firewall and cannot transmit ping rate)
• implemented “pop-up” map which can be used without having to leave game (“M” Key)
• Added new menu option that allows rate setting for different internet connection speeds
• Implemented basic filters for server lists. Now servers can be filtered for the following:
o Favorites
o Hide password protected servers
o Hide high ping servers
o Hide servers w/earlier version of demo
o Hide empty, full servers
• Hostages are now released when you get them to the extraction area in Hostage Rescue mode

Play Balancing Fixes:
• raised pricing of sniper kit and bombing kit
• C4 bombs now last only 10 minutes
• refill rate of medkit and toolkit raised
• throwing grenades now reveals hidden snipers
• commander remains as commander even if he is killed. Only way to have a new cmdr is to revote or disconnect
• raised the distance player names are shown
• increased range of Infra-Red and Night Vision devices
• adjusted capture radius of flags
• Player only spawns once per round in Team Deathmatch and Hostage Rescue mode
• adjusted MG3 and PKM bullet spread value
• adjusted reloading speeds of all launchers
• changed behavior of non guided and locking missiles

Minor Fixes:
• Put delay of 60 seconds in place for team changes
• slight map adjustments
• implemented different tree destructions
• fixed many problems with swimming
• changed soldier jump and way jumps are handled
• fixed some gesture mix up with text and sound
• fixed fence animation with broken fences
• fixed several minor menu problems
• Soldier stance display now works correctly with Ctrl Key
• fixed reloading and timer display on unit secondary weapons
• put tutorial screens in place
• Implemented team menu to allow equipping before spawning in Deathmatch and Team Deathmatch modes
• Fixed several inconsistencies with unit settings regarding scopes, camera, weapons and physics
• fixed the slow motion bug for units without controllers (driver/pilots)
• fixed vanishing lock hud with apaches and hinds
• flashbang now has sound
• fixed/adjusted many sounds of units
• volume for long distance sounds adjusted
• implemented occlusion culling for faster speed
• fixed some particle effects problems with map change and units on hooks
• speedup of water Fx and fog
• improved support for logging crash errors
• removed ability to connect to local client with web interface

DEMO US MULTIJOUEURS (Version 2)



DESCRIPTION

Suite aux nombreux problèmes de connexion survenue avec la sortie de la première version, les développeur ont décider de sortir une deuxième version ou ces nombreux problèmes se verrait effacé.

Toutes la caractéristique sont exactement celles de la première versions, seul les bugs ne sont plus là (du moins il paraît), dont voici les modifications (en anglais) :

Major Fixes:
• Overall number of worldwide simultaneous players has been substantially increased. More servers are now available for players to access.
• Fixed crash bug caused by crypter code
• Fixed crash bug caused by refresh rate overrides of some drivers
• fixed crash when portal disconnects player while playing
• fixed crash if you die while throwing a grenade
• fixed some problems with Win98
• New soldier collision code which fixes several problems
• A lock icon has been placed next to server names, indicating that server is password protected.
• serverlist gets pinged faster (note: “xxx” means server has firewall and cannot transmit ping rate)
• implemented “pop-up” map which can be used without having to leave game (“M” Key)
• Added new menu option that allows rate setting for different internet connection speeds
• Implemented basic filters for server lists. Now servers can be filtered for the following:
o Favorites
o Hide password protected servers
o Hide high ping servers
o Hide servers w/earlier version of demo
o Hide empty, full servers
• Hostages are now released when you get them to the extraction area in Hostage Rescue mode

Play Balancing Fixes:
• raised pricing of sniper kit and bombing kit
• C4 bombs now last only 10 minutes
• refill rate of medkit and toolkit raised
• throwing grenades now reveals hidden snipers
• commander remains as commander even if he is killed. Only way to have a new cmdr is to revote or disconnect
• raised the distance player names are shown
• increased range of Infra-Red and Night Vision devices
• adjusted capture radius of flags
• Player only spawns once per round in Team Deathmatch and Hostage Rescue mode
• adjusted MG3 and PKM bullet spread value
• adjusted reloading speeds of all launchers
• changed behavior of non guided and locking missiles

Minor Fixes:
• Put delay of 60 seconds in place for team changes
• slight map adjustments
• implemented different tree destructions
• fixed many problems with swimming
• changed soldier jump and way jumps are handled
• fixed some gesture mix up with text and sound
• fixed fence animation with broken fences
• fixed several minor menu problems
• Soldier stance display now works correctly with Ctrl Key
• fixed reloading and timer display on unit secondary weapons
• put tutorial screens in place
• Implemented team menu to allow equipping before spawning in Deathmatch and Team Deathmatch modes
• Fixed several inconsistencies with unit settings regarding scopes, camera, weapons and physics
• fixed the slow motion bug for units without controllers (driver/pilots)
• fixed vanishing lock hud with apaches and hinds
• flashbang now has sound
• fixed/adjusted many sounds of units
• volume for long distance sounds adjusted
• implemented occlusion culling for faster speed
• fixed some particle effects problems with map change and units on hooks
• speedup of water Fx and fog
• improved support for logging crash errors
• removed ability to connect to local client with web interface


http://www.3dgamers.com/games/soeldner/
http://soeldner.krawall.de/downloads.php?file_id=72
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=17477

CONFIGURATION REQUISE



Voici les configurations requises pour jouer à Söldner : Secret Wars. Ces configurations sont celles données par Jowood, et resteront normalement inchangées jusqu'à sa sortie.



Configuration minimale :
Windows XP/2000ME/98
256MB RAM

Intel Pentium IV, 1.4 Ghz or compatible

3D DirectX 8.1 compatible, 32 MB
GeForce3 ou équivalent
(excepter GeForce 4MX)


Configuration recommandée :
Windows XP/2000ME/98
512 MB RAM

Intel Pentium IV 2.0 Ghz ou compatible

3D DirectX 9.0 compatible, 64MB
GeForce 4 ou équivalent
(excepter GeForce 4MX)


Matériel nécessaire :
Connection Internet pour partie multijoueur
ISDN/DSL/câble recommandé
4x CD-Rom, Carte Son compatible DirectX 8.1

ps : pour le mettre en francais ( allez dans config et renomer en fr )

Site officielle fr : http://www.soldner-france.com/

Si déja poster : DELETE

Sur ce bon jeu
 
1er
OP
FrM-

FrM-

Elite
up :roll:
 

titloup

Elite
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Y

Yahiko[012000]

ex membre
Ca fait un moment que la demo est sortie :roll: persos j'ai pas aimé, super decu
 

D m S

Elite
Alleh je pompe et je test
 
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