Path Of Exile

zoheir

cvm.mangaleet()
moi je trouve avec ce lien

" poe.xyz.is/search?league=Default&type=Gloves&modmin=-%E2%88%9E&modmax=%2B%E2%88%9E&mods=%23%25+increased+Attack+Speed&modmin=-%E2%88%9E&modmax=%2B%E2%88%9E&mods=%2B%23+to+maximum+Life "
 

PiaFlalCoOl

NiuAge
Je dois pas etre doué...

Tain hier je fais quelques maps avec ???shooter, avec qui on avait joué les jours d'avant. Tout va bien, jme prends dans les 20%. Il se barre, jme fais une ptite map avant d'arreter. Je creve 2 fois \o/

Jai respec, j'ai viré resolute technique. Au tout début de l'arbre ranger, je partais vers le nord, jai tout viré pour prendre plus de resist, plus de regen de vie etc.
 

zoheir

cvm.mangaleet()
ca devient difficile de soloter des maps au dessus du level 70 sans un bon groupe
 

PiaFlalCoOl

NiuAge
Ouai sauf que c'était une vieille 68. D'habitude meme 69 ca va pépère. C'est juste que comme un idiot jai roll un truc genre mobs deal +90% cold damage (et en cold jai que 45 res, faut que je fix ca), et y'avait mass de chicken squelette, suffit qu'un me touche, 3 chargeaient sur moi, et biiiiim. Rape.
 

zoheir

cvm.mangaleet()
le steel skin tout en bas a gauche est vachement cool
 

PiaFlalCoOl

NiuAge
Ouai... mais ca sera sans doute plus tard. Jpense que 16% de vie c'est mieux que +40% d'armure, mais je peux me tromper.
 

zoheir

cvm.mangaleet()
haha y'a des mecs elemental hit ranger en single target qui sont a presq 10k dps et roule sur les maps 70+ avec moins de 2k dps

samair :[]

(et là je viens de lire que le tooltip dps d'elemental hit n'ajoute pas le bonus dmg)
 

PiaFlalCoOl

NiuAge
Ouai pareil, je viens de lire ca ^^. Avec mon arc physical, frenzy reste mieux non? Je retesterai elemental hit ptetre. Je t'avoue que je prefererais qu'EH soit meilleur, je serais moins deg de pas avoir pris l'extra charge :D
 

zoheir

cvm.mangaleet()
on a quand meme choisi la pire classe pour un bow chara, tres loin de tous les nodes importants
 

zoheir

cvm.mangaleet()
Ouai pareil, je viens de lire ca ^^. Avec mon arc physical, frenzy reste mieux non? Je retesterai elemental hit ptetre. Je t'avoue que je prefererais qu'EH soit meilleur, je serais moins deg de pas avoir pris l'extra charge :D
plus de dps avec elemental car comme LA ca convertit tes dmg phys en elem

de ce que j'en ai lu

et nugi aimerait bien passait en EH mais je sais pas ce qu'il attend
 

PiaFlalCoOl

NiuAge
Pas moyen que je fasse un bow marauder moi ^^.

C'est vraiment que y'a surement d'autres classes comme shadow qui pourraient etre mieux, mais je veux etre ranger moi! A mon avis ils feront des modifs dans l'arbre de skill plus tard qui nous aideront.
 

zoheir

cvm.mangaleet()
Bow elemental templar
 

PiaFlalCoOl

NiuAge
Bon ben c'est allé plus vite que prévu, j'ai déjà la base du moteur du recherche qui marche nickel.
Apres va falloir ajouter tous les types d'objets et leurs propriétés, ca c'est moins fun... puis avoir un design correct, puis scraper leur forum puis... argh ^^
 

zoheir

cvm.mangaleet()
rian of GGG answered a bunch of questions people posed in a Twitch chat recently and someone on Reddit posted a screenshot of his answers. However, the screenshot is kind of confusing (most of the time the question isn't included with the answer), repeats a bit, etc. so I wrote out the general gist of what he said below.

Keep in mind this isn't necessarily stuff that will be in the next content patch, but is just some general info on some common stuff people have been asking about.

Stun is not working as intended right now
When fixed, stun will essentially make it so perma-stunning bosses or super high health uniques isn't possible (not to say that you can't make a great stun-based build, but you can't PERMA-stun them)
Current OB plan is an average of 1 new skill a week (ie: 4-5 per monthly content patch). Their biggest focus on content right now is more skills
Melee is getting some huge improvements soon
Duelist is recognized as having fundamental problems in the passive tree, will get some love
There are mods that are intentionally weaker, but NOT intended to be useless (so some may be buffed a bit, opposed to flat out removed)
They're working on Mac support
Cleave will be improved a lot
Crossbows are a possibility, though not guaranteed
AOE claws coming very soon
Unique 1h axes coming
Lots of armor/shield aesthetic items (microtransactions) in development
Act 3X (the post-Act 3 stuff, but before Act 4) mentioned (they've discussed it in interviews before)
They're internally testing out variations on floating combat text & enemy health bars
Tons of different leagues & races coming
A Diablo-like "Whirlwind" skill is coming
Phase Run will be reintroduced when it's designed as originally intended
New methods for casters to gain power charges coming
Microtrans. name changes a possibility
Current chat window is a "very very rough implementation", will be getting massive overhauls soon
Actual resistance numbers behind the capped ones (so you know how over you are) are a possibility
A support gem for "single target Cleave" coming soon
Very very unlikely loot drop system will change drastically (either pure FFA, or 'instanced'). What WILL change is timer adjustment (and what gets them)
A sweep-type attack for 2h swords coming (which is why sweep attacks don't work with them right now)
 

zoheir

cvm.mangaleet()
de nouveaux rewards pour les races:

1 Hour Party Race:

Level 11-12: 3 Reward Points
Level 8-10: 1 Reward Point

2 Hour Solo Race:

Level 16-20: 3 Reward Points
Level 10-15: 1 Reward Point

3 Hour Party Race:

Level 20-23: 3 Reward Points
Level 11-19: 1 Reward Point
 

PiaFlalCoOl

NiuAge
Current OB plan is an average of 1 new skill a week
They're working on Mac support
Crossbows are a possibility, though not guaranteed
Act 3X (the post-Act 3 stuff, but before Act 4) mentioned (they've discussed it in interviews before)
They're internally testing out variations on floating combat text & enemy health bars
Tons of different leagues & races coming
Phase Run will be reintroduced when it's designed as originally intended
Current chat window is a "very very rough implementation", will be getting massive overhauls soon
Actual resistance numbers behind the capped ones (so you know how over you are) are a possibility
A support gem for "single target Cleave" coming soon
Very very unlikely loot drop system will change drastically (either pure FFA, or 'instanced'). What WILL change is timer adjustment (and what gets them)
Yay! .......
 

PiaFlalCoOl

NiuAge
Est ce que tu penses que je devrais indexer que les items qui sont "verified"? Y'a des chances qu'il soit toujours dispo meme sans etre verifié (si le mec porte l'objet par exemple), mais en majorité, c'est qu'il a été vendu donc...
 

PiaFlalCoOl

NiuAge
Kripp qui fait baver avec son perso.
 
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